NA ROK SZKOLNY
2024/2025
Uwaga. Nabór uczniów w projekcie "Przedsiębiorczośc w praktyce"
- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Lewek
Celem projektu jest kształtowanie wśród uczniów postaw przedsiębiorczych oraz integracja wiedzy ekonomicznej i umiejętności praktycznych przydatnych w prowadzeniu działalności gospodarczej, pracy i życiu codziennym każdego człowieka.
Zajęcia odbywać się będą w formie warsztatów tematycznych prowadzonych przez pracowników ZUS, Izby Skarbowej, WUP w Rzeszowie, Urzędu Marszałkowskiego w Rzeszowie. Uczestnicy warsztatów będą mogli wziąć udział w konkursie, w którym czekają na nich cenne nagrody. Więcej szczegółów oraz zgłoszenie udziału w projekcie u pani Małgorzaty Lewek - Koordynatora projektu (do 21.10.2016).
Projekt "Przedsiębiorczość w praktyce" realizowany będzie z Narodowym Bankiem Polskim w ramach programu edukacji ekonomicznej.
MISTRZOSTWA ZESPOŁU SZKÓŁ NR 5 W TENISIE STOŁOWYM
- Szczegóły
- Autor: Grzegorz B
MISTRZOSTWA
ZESPOŁU SZKÓŁ NR 5
W TENISIE STOŁOWYMODBĘDĄ SIĘ 24 PAŹDZIERNIKA 2016r. (PONIEDZIAŁEK) O GODZ. 09.00
NA SALI GIMNASTYCZNEJ.
ZGŁOSZENIA PRZYJMUJĄ NAUCZYCIELE WF
OBOWIĄZUJE STRÓJ SPORTOWY
I WŁASNA RAKIETKA TENISOWA.
Szkolenie dla wolontariuszy
- Szczegóły
- Autor: A. Ogarek ,M.Hnat
W dniach 7-8 pażdziernika 2016 w Ośrodku Caritas w Zboiskach odbyło się
organizowane przez Powiatowe Centrum Wolontariatu w Sanoku na czele z Panią Prezes Czesławą Kurasz.
W ramach szkolenia odbyły się warsztaty i prelekcje z zakresu;
- Bezpieczeństwo i samoobrona,
- Narkotyki i dopalacze,
- Promowanie zdrowego i trzeżwego stylu życia,
a przede wszystkim prelekcja pt.'' Wolontariusz i jego podopieczni ''.
Następnie prelekcja i warsztaty wraz z uzyskaniem certyfikatu - udzielania pierwszej pomocy.
Miejmy nadzieję, że czas spędzony w Zboiskach pomoże naszym wolontariuszom zrozumieć ideę wolontariatu. A postawa życzliwości i szacunku do drugiego człowieka będzie im towarzyszyć również w życiu codziennym .
UWAGA !!! Z dniem17.10.2016 r. BIBLIOTEKA SZKOLNA wznawia swoją działalność
- Szczegóły
- Autor: Anna Futyma
UWAGA !!!
Z dniem17.10.2016 r.
BIBLIOTEKA SZKOLNA
wznawia swoją działalność
:)
i zaprasza zgodnnie z planem:
poniedziałek: 7.30 – 16.00
wtorek: 7.30 – 15.00
środa: 7.30 – 15.00
czwartek: 7.30 – 15.00
piątek: 7.30 – 15.00
W programie:
- czytanie,
- wypożyczanie,
- internetowanie,
- drukowanie,
- skanowanie,
-filmów oglądanie,
- przyjemne przebywanie,
-odpoczywanie,
- wyluzowanie
oraz
- GRZECZNE ZACHOWYWANIE (się) !!!
:-)
Rajd rowerowy Sanok – Humenne (Słowacja)
- Szczegóły
- Autor: Bernard Sołtysik
W dniach 21-23 września uczniowie naszej szkoły pod opieką nauczycieli Bernarda Sołtysika, Krzysztofa Salamaka i Rafała Dudka uczestniczyli w rajdzie rowerowym Sanok-Humenne.
Trasa rajdu biegła przez bardzo górzyste tereny, a różnica wzniesień wyniosła ok. 500 m! Łącznie uczestnicy rajdu przejechali w dwa dni ponad 200 km, pokonując niejednokrotnie wiatr, deszcz i zmęczenie.
Podczas pobytu nasi uczniowie poznali środowisko geograficzne polskiego i słowackiego Zakarpacia oraz miasto Humenne i jego piękne okolice. Zwiedzili renesansowy kasztel, odbyli krossowy rajd do ruin zamku Jasenov, zwiedzali miasto Humenne.
Wszyscy zgodnie stwierdzili, że przeżyli fajną przygodę, nawiązali nowe znajomości i przyjaźnie. Dla niektórych była to pierwsza tak długa trasa pokonana o własnych siłach i mimo chłodu, zmęczenia i kaprysów pogody już nie mogą się doczekać kolejnej wyprawy rowerowej zorganizowanej przez naszą szkołę!
HARMONOGRAM SPOTKANIA Z WYCHOWAWCAMI W DNIU 29 WRZEŚNIA 2016 r.
- Szczegóły
- Autor: Grzegorz B
Spotkanie ogólne na sali gimnastycznej godz. 16.00
Tematyka spotkania:
Przedstawienie koncepcji pracy szkoły, informacji o zasadach obowiązujących w szkole i dodatkowych dniach wolnych od zajęć dydaktycznych – dyrektor szkoły - mgr Elżbieta Kokoszka
Procedury i organizacja egzaminu maturalnego - wicedyrektor mgr Katarzyna Michalak
Procedury egzaminów potwierdzających kwalifikacje w zawodzie – Kierownik Szkolenia Praktycznego - mgr Eliza Wojnicka – Buczek
Zapoznanie z zasadami oceniania – wychowawcy klas podczas spotkań w zespołach klasowych
Spotkania z wychowawcami po zakończeniu spotkania ogólnego na sali gimnastycznej
Sala | 1 | 3 | 101 | 106 | 201 | 202 | 207 | 208 | 102 | 108 |
klasa | 1A | 1Tf | 4Tb | 4Tz | 1FW | 1W | 1Tz | 1TBg | 4Tbg | 4Tf |
Klasy technikum
1TBG – technik budownictwa + technik geodeta - - wychowawca p. Beata Szwajlik – sala 208
1Tf – technik usług fryzjerskich + technik obsługi turystycznej – wychowawca – p. Jolanta Kosz – sala 3
1 Tz – technik żywienia i usług gastronomicznych + fototechnik – wychowawca p. Maria Szechyńska – sala 207
Klasy Zasadniczej Szkoły Zawodowej
1A –murarz + monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie – wychowawca p. Helena Stasicka – Saramak – sala 1
1FW – fryzjer + mechanik pojazdów samochodowych +elektryk – wychowawca - p. Marzena Żuchowska – sala 201
1W – kucharz, ślusarz, cukiernik, lakiernik, sprzedawca, piekarz – wychowawca - p. Renata Grześków – sala 202
Harmonogram egzaminów z kwalifikacji VIII-IX-X
- Szczegóły
- Autor: Eliza Wojnicka-Buczek
Harmonogram egzaminów z kwalifikacji VIII-IX-X - wersja PDF
Harmonogram egzaminów z kwalifikacji
sesja wrzesień - październik 2016
Rodzaj egzaminu/kwalifikacja | Data / godziny trwania |
Kwalifikacja/ liczba zdających |
Sala |
pisemny/ T.06 A.23 B.05 B.18 B.25 |
6 X 2016 (czwartek) 60 min. 10.00 – 11.00 |
8 osób T.06 – 4 os. A.23 – 1 os. B.05 – 1 os. B.18 – 1 os. B.25 – 1 os. |
202 |
pisemny/ T.15 A.25 B.26 B.06 |
6 X 2016 (czwartek) 60 min. 12.00 – 13.00 |
10 osób T.15 – 5 os. A.25 – 3 os. B.26 – 1 os. B.06 – 1 os. |
202 |
pisemny B.30 |
6 X 2016 (czwartek) 60 min. 14.00 – 15.00 |
2 osoby
B.30 – 2 os. |
202 |
praktyczny – model dk A.25 |
5 X 2016 (środa) 180 min. 9.00 – 12.00 |
3 osoby A.25 – 3 os. |
F1 |
praktyczny – model dk B.30 |
7 X 2016 (piątek) 180 min. 9.00 – 12.00 |
3 osoby B.30 – 3 os. |
102 |
praktyczny – model d A.23 |
11 X 2016 (wtorek) 120 min. 9.00 – 11.00 |
8 osób A.23 – 8 os. |
202 |
praktyczny – model d T.13 |
11 X 2016 (wtorek) 150 min. 9.00 – 11.30 |
1 osoba T.13 – 1 os. |
205 |
praktyczny – model d T.14 T.15 |
11 X 2016 (wtorek) 150 min. 13.00 – 15.30 |
18 osób T.14 – 4 os. T.15 – 14 os. |
1 |
praktyczny – model d B.33 B.36 |
11 X 2016 (wtorek) 180 min. 13.00 – 16.00 |
7 osób B.33 – 6 os. B.36 – 1 os. |
208 |
praktyczny – model w B.05 |
11 X 2016 (wtorek) 180 min. 15.00 – 18.00 |
1 osoba B.05 – 1 os. |
1 |
praktyczny –model dk A.20 |
12 X 2016 (środa) 180 min. 9.00 – 12.00 |
4 osoby A.20 – 4 os. |
F1 |
praktyczny – model dk A.27 |
14 X 2016 (piątek) 180 min. 9.00 – 12.00 |
1 osoba A.27 – 1 os. |
F1 |
Zmiany w planie lekcji
- Szczegóły
- Autor: Grzegorz B
Uwaga !!!
ZMIANA PODZIAŁU GODZIN
OD DNIA 12.09.2016
(PONIEDZIAŁEK) WPROWADZONE BĘDĄ ZMIANY W PODZIALE GODZIN
NOWY PODZIAŁ GODZIN DOSTĘPNY BĘDZIE NA STRONIE INTERNETOWEJ SZKOŁY OD DNIA 11.09.2016 ( NIEDZIELA)
Rozpoczęcie roku szkolnego 2016/2017
- Szczegóły
- Autor: Grzegorz B
Dyrektor Zespołu Szkół nr 5 im. Ignacego Łukasiewicza w Sanoku informuje, rozpoczęcie roku szkolnego 2016/2017 odbędzie się w dniu 1.09.2016r. (czwartek) o godz. 10.00 na sali gimnastycznej,
Msza Święta z okazji rozpoczęcia roku szkolnego odprawiona zostanie o godz. 8.00 w Kościele Parafialnym
w Parafii Przemienienia Pańskiego w Sanoku oraz w kościele pw. Chrystusa Króla
Spotkania z wychowawcami odbędą się po zakończeniu ogólnej części uroczystości zgodnie
z przydziałem podanym w trakcie rozpoczęcia.
Rekrutacja do internatu Zespołu Szkół Nr5
- Szczegóły
- Autor: Grzegorz B
Podania osób starających się o przyjęcie do internatu, zostały rozpatrzone pozytywnie - wszystkie osoby zostały przyjęte do internatu na rok szkolny 2016/2017.
Informacje dotyczące rekrutacji można uzyskać pod numerami telefonów:
13 464 75 00 (ZS4) lub
13 463 23 85 (ZS5)
Kwaterowanie do internatu rozpocznie się
31 sierpnia 2016r. (środa) o godzinie 17:00.
Prosimy o zabranie poszewek na pościel.
Stawka żywieniowa na nowy rok szkolny wynosi 12 zł (śniadanie - 3 zł, obiad - 5 zł, kolacja - 4 zł)
Opłata za internat w miesiącu wrześniu wynosi 30 zł.
PLAN DNIA W INTERNACIE
6.30 | Pobudka |
630 - 745 | Śniadanie |
700 - 800 | Wyjście na zajęcia szkolne |
1200 - 1500 | Obiad |
1530 - 1700 | Czas wolny |
1700 - 1900 | Nauka własna |
1900 - 2000 | Kolacja |
1930 - 2130 | Czas wolny zorganizowany |
2130 - 2200 | Toaleta wieczorna |
2200 – 600 | Cisza nocna |
Harmonogram egzaminów poprawkowych w roku szkolnym 2015/2016
- Szczegóły
- Autor: Grzegorz B
Podstawa prawna:
§ 18 ust.5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 10 czerwca 2015 roku w sprawie szczegółowych warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy (DZ.U z dnia 18 czerwca 2015 r.)
Matematyka
22.08.2016 (poniedziałek) - godz.9.00 – sala 207
Komisja
Przewodniczący – Katarzyna Michalak – wicedyrektor
Egzaminator – Renata Magdziarczyk - nauczyciel matematyki
Członek – Mirosław Sworst - nauczyciel matematyki
Język polski
Czytaj więcej: Harmonogram egzaminów poprawkowych w roku szkolnym 2015/2016
Zakończenie roku szkolnego 2015/2016
- Szczegóły
- Autor: Katarzyna Michalak
·Dyrektor Zespołu Szkół nr 5 im. Ignacego Łukasiewicza w Sanoku informuje, że zakończenie roku szkolnego 2015/2016 odbędzie się w dniu 24.06.2016r. (piątek) o godz. 10.30. na sali gimnastycznej,
Msza Święta na zakończenie roku szkolnego odprawiona zostanie o godz. 8.00 w Kościele Parafialnym
w Parafii Przemienienia Pańskiego w Sanoku,
Spotkania z wychowawcami odbędą się po zakończeniu ogólnej części uroczystości zgodnie
z poniższym przydziałem:
Sala | 101 | 106 | 105 | 108 | 201 | 202 | 205 | 207 | 208 | 2 | 1 | F1 |
klasa | 1Fw | 2Fm | 2Tz | 2W | 3Tz | 1W | 3W | 1Tf | 3Tf | 1Tz | 3F | 2Tf |
Strona 57 z 73