NA ROK SZKOLNY
2024/2025
Rusza projekt „PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ W PRAKTYCE”
- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Lewek
Miło nam poinformować, że nasza szkoła została zakwalifikowana do udziału w realizacji projektu ,,Przedsiębiorczość w praktyce" .
W drugiej już edycji tego projektu weźmie udział 27 szkół ponadgimnazjalnych z województwa podkarpackiego. Głównym celem projektu jest kształtowanie wśród uczniów postaw przedsiębiorczych oraz integracja wiedzy ekonomicznej i umiejętności praktycznych przydatnych w prowadzeniu działalności gospodarczej , pracy i życiu codziennym każdego człowieka. Cel ten zostanie osiągnięty przez rozbudzenie zainteresowania prowadzeniem działalności, podczas warsztatów tematycznych prowadzonych przez pracowników ZUS, Izby Skarbowej, WUP w Rzeszowie. Patronat nad projektem objął Marszałek Województwa Podkarpackiego oraz Podkarpacki Kurator Oświaty.
Projekt „Przedsiębiorczość w praktyce” realizowany będzie z Narodowym Bankiem Polskim w ramach programu edukacji ekonomicznej.
Szkolnym koordynatorem projektu jest p. Małgorzata Lewek
Zawody lekkoatletyczne
- Szczegóły
- Autor: Grzegorz B
Fotorelacja z powiatowych zawodów lekkoatletycznych, które odbyły się dnia 29.09.2016 na Stadionie Wierchy w Sanoku. Zawody zostały zorganizowane przez nauczycieli wychowania fizycznego naszej szkoły. Wszystkim startującym i pomagającym uczniom serdecznie dziękujemy
Dzień Nauczyciela i ślubowanie klas pierwszych
- Szczegóły
- Autor: Renata Grześków
14 Października w obecności dyrekcji szkoły, zaproszonych gości oraz nauczycieli i uczniów Zespołu Szkół nr 5 w Sanoku odbyło się ślubowanie klas pierwszych.
Ślubowanie to jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu każdego ucznia, dlatego uroczystość miała bardzo podniosły a zarazem radosny charakter.
Pani Dyrektor dokonała aktu pasowania na uczniów dzieci z klas pierwszych Zasadniczej Szkoły Zawodowej oraz Technikum Zespołu Szkół nr 5.
Następnie z okazji święta Komisji Edukacji Narodowej odbyła się cześć artystyczna uczniowie recytowali wiersze ,śpiewali piosenki. Gościnnie wystąpili Spartanie prezentując swoje umiejętności gimnastyczne. Uczniowie składali podziękowania Nauczycielom za trud wychowania i przekazywania wiedzy a przedstawiciele Samorządu Uczniowskiego składali życzenia i kwiaty na ręce pani Dyrektor.
Uwaga. Nabór uczniów w projekcie "Przedsiębiorczośc w praktyce"
- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Lewek
Celem projektu jest kształtowanie wśród uczniów postaw przedsiębiorczych oraz integracja wiedzy ekonomicznej i umiejętności praktycznych przydatnych w prowadzeniu działalności gospodarczej, pracy i życiu codziennym każdego człowieka.
Zajęcia odbywać się będą w formie warsztatów tematycznych prowadzonych przez pracowników ZUS, Izby Skarbowej, WUP w Rzeszowie, Urzędu Marszałkowskiego w Rzeszowie. Uczestnicy warsztatów będą mogli wziąć udział w konkursie, w którym czekają na nich cenne nagrody. Więcej szczegółów oraz zgłoszenie udziału w projekcie u pani Małgorzaty Lewek - Koordynatora projektu (do 21.10.2016).
Projekt "Przedsiębiorczość w praktyce" realizowany będzie z Narodowym Bankiem Polskim w ramach programu edukacji ekonomicznej.
MISTRZOSTWA ZESPOŁU SZKÓŁ NR 5 W TENISIE STOŁOWYM
- Szczegóły
- Autor: Grzegorz B
MISTRZOSTWA
ZESPOŁU SZKÓŁ NR 5
W TENISIE STOŁOWYMODBĘDĄ SIĘ 24 PAŹDZIERNIKA 2016r. (PONIEDZIAŁEK) O GODZ. 09.00
NA SALI GIMNASTYCZNEJ.
ZGŁOSZENIA PRZYJMUJĄ NAUCZYCIELE WF
OBOWIĄZUJE STRÓJ SPORTOWY
I WŁASNA RAKIETKA TENISOWA.
Szkolenie dla wolontariuszy
- Szczegóły
- Autor: A. Ogarek ,M.Hnat
W dniach 7-8 pażdziernika 2016 w Ośrodku Caritas w Zboiskach odbyło się
organizowane przez Powiatowe Centrum Wolontariatu w Sanoku na czele z Panią Prezes Czesławą Kurasz.
W ramach szkolenia odbyły się warsztaty i prelekcje z zakresu;
- Bezpieczeństwo i samoobrona,
- Narkotyki i dopalacze,
- Promowanie zdrowego i trzeżwego stylu życia,
a przede wszystkim prelekcja pt.'' Wolontariusz i jego podopieczni ''.
Następnie prelekcja i warsztaty wraz z uzyskaniem certyfikatu - udzielania pierwszej pomocy.
Miejmy nadzieję, że czas spędzony w Zboiskach pomoże naszym wolontariuszom zrozumieć ideę wolontariatu. A postawa życzliwości i szacunku do drugiego człowieka będzie im towarzyszyć również w życiu codziennym .
UWAGA !!! Z dniem17.10.2016 r. BIBLIOTEKA SZKOLNA wznawia swoją działalność
- Szczegóły
- Autor: Anna Futyma
UWAGA !!!
Z dniem17.10.2016 r.
BIBLIOTEKA SZKOLNA
wznawia swoją działalność
:)
i zaprasza zgodnnie z planem:
poniedziałek: 7.30 – 16.00
wtorek: 7.30 – 15.00
środa: 7.30 – 15.00
czwartek: 7.30 – 15.00
piątek: 7.30 – 15.00
W programie:
- czytanie,
- wypożyczanie,
- internetowanie,
- drukowanie,
- skanowanie,
-filmów oglądanie,
- przyjemne przebywanie,
-odpoczywanie,
- wyluzowanie
oraz
- GRZECZNE ZACHOWYWANIE (się) !!!
:-)
Rajd rowerowy Sanok – Humenne (Słowacja)
- Szczegóły
- Autor: Bernard Sołtysik
W dniach 21-23 września uczniowie naszej szkoły pod opieką nauczycieli Bernarda Sołtysika, Krzysztofa Salamaka i Rafała Dudka uczestniczyli w rajdzie rowerowym Sanok-Humenne.
Trasa rajdu biegła przez bardzo górzyste tereny, a różnica wzniesień wyniosła ok. 500 m! Łącznie uczestnicy rajdu przejechali w dwa dni ponad 200 km, pokonując niejednokrotnie wiatr, deszcz i zmęczenie.
Podczas pobytu nasi uczniowie poznali środowisko geograficzne polskiego i słowackiego Zakarpacia oraz miasto Humenne i jego piękne okolice. Zwiedzili renesansowy kasztel, odbyli krossowy rajd do ruin zamku Jasenov, zwiedzali miasto Humenne.
Wszyscy zgodnie stwierdzili, że przeżyli fajną przygodę, nawiązali nowe znajomości i przyjaźnie. Dla niektórych była to pierwsza tak długa trasa pokonana o własnych siłach i mimo chłodu, zmęczenia i kaprysów pogody już nie mogą się doczekać kolejnej wyprawy rowerowej zorganizowanej przez naszą szkołę!
HARMONOGRAM SPOTKANIA Z WYCHOWAWCAMI W DNIU 29 WRZEŚNIA 2016 r.
- Szczegóły
- Autor: Grzegorz B
Spotkanie ogólne na sali gimnastycznej godz. 16.00
Tematyka spotkania:
Przedstawienie koncepcji pracy szkoły, informacji o zasadach obowiązujących w szkole i dodatkowych dniach wolnych od zajęć dydaktycznych – dyrektor szkoły - mgr Elżbieta Kokoszka
Procedury i organizacja egzaminu maturalnego - wicedyrektor mgr Katarzyna Michalak
Procedury egzaminów potwierdzających kwalifikacje w zawodzie – Kierownik Szkolenia Praktycznego - mgr Eliza Wojnicka – Buczek
Zapoznanie z zasadami oceniania – wychowawcy klas podczas spotkań w zespołach klasowych
Spotkania z wychowawcami po zakończeniu spotkania ogólnego na sali gimnastycznej
Sala | 1 | 3 | 101 | 106 | 201 | 202 | 207 | 208 | 102 | 108 |
klasa | 1A | 1Tf | 4Tb | 4Tz | 1FW | 1W | 1Tz | 1TBg | 4Tbg | 4Tf |
Klasy technikum
1TBG – technik budownictwa + technik geodeta - - wychowawca p. Beata Szwajlik – sala 208
1Tf – technik usług fryzjerskich + technik obsługi turystycznej – wychowawca – p. Jolanta Kosz – sala 3
1 Tz – technik żywienia i usług gastronomicznych + fototechnik – wychowawca p. Maria Szechyńska – sala 207
Klasy Zasadniczej Szkoły Zawodowej
1A –murarz + monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie – wychowawca p. Helena Stasicka – Saramak – sala 1
1FW – fryzjer + mechanik pojazdów samochodowych +elektryk – wychowawca - p. Marzena Żuchowska – sala 201
1W – kucharz, ślusarz, cukiernik, lakiernik, sprzedawca, piekarz – wychowawca - p. Renata Grześków – sala 202
Harmonogram egzaminów z kwalifikacji VIII-IX-X
- Szczegóły
- Autor: Eliza Wojnicka-Buczek
Harmonogram egzaminów z kwalifikacji VIII-IX-X - wersja PDF
Harmonogram egzaminów z kwalifikacji
sesja wrzesień - październik 2016
Rodzaj egzaminu/kwalifikacja | Data / godziny trwania |
Kwalifikacja/ liczba zdających |
Sala |
pisemny/ T.06 A.23 B.05 B.18 B.25 |
6 X 2016 (czwartek) 60 min. 10.00 – 11.00 |
8 osób T.06 – 4 os. A.23 – 1 os. B.05 – 1 os. B.18 – 1 os. B.25 – 1 os. |
202 |
pisemny/ T.15 A.25 B.26 B.06 |
6 X 2016 (czwartek) 60 min. 12.00 – 13.00 |
10 osób T.15 – 5 os. A.25 – 3 os. B.26 – 1 os. B.06 – 1 os. |
202 |
pisemny B.30 |
6 X 2016 (czwartek) 60 min. 14.00 – 15.00 |
2 osoby
B.30 – 2 os. |
202 |
praktyczny – model dk A.25 |
5 X 2016 (środa) 180 min. 9.00 – 12.00 |
3 osoby A.25 – 3 os. |
F1 |
praktyczny – model dk B.30 |
7 X 2016 (piątek) 180 min. 9.00 – 12.00 |
3 osoby B.30 – 3 os. |
102 |
praktyczny – model d A.23 |
11 X 2016 (wtorek) 120 min. 9.00 – 11.00 |
8 osób A.23 – 8 os. |
202 |
praktyczny – model d T.13 |
11 X 2016 (wtorek) 150 min. 9.00 – 11.30 |
1 osoba T.13 – 1 os. |
205 |
praktyczny – model d T.14 T.15 |
11 X 2016 (wtorek) 150 min. 13.00 – 15.30 |
18 osób T.14 – 4 os. T.15 – 14 os. |
1 |
praktyczny – model d B.33 B.36 |
11 X 2016 (wtorek) 180 min. 13.00 – 16.00 |
7 osób B.33 – 6 os. B.36 – 1 os. |
208 |
praktyczny – model w B.05 |
11 X 2016 (wtorek) 180 min. 15.00 – 18.00 |
1 osoba B.05 – 1 os. |
1 |
praktyczny –model dk A.20 |
12 X 2016 (środa) 180 min. 9.00 – 12.00 |
4 osoby A.20 – 4 os. |
F1 |
praktyczny – model dk A.27 |
14 X 2016 (piątek) 180 min. 9.00 – 12.00 |
1 osoba A.27 – 1 os. |
F1 |
Zmiany w planie lekcji
- Szczegóły
- Autor: Grzegorz B
Uwaga !!!
ZMIANA PODZIAŁU GODZIN
OD DNIA 12.09.2016
(PONIEDZIAŁEK) WPROWADZONE BĘDĄ ZMIANY W PODZIALE GODZIN
NOWY PODZIAŁ GODZIN DOSTĘPNY BĘDZIE NA STRONIE INTERNETOWEJ SZKOŁY OD DNIA 11.09.2016 ( NIEDZIELA)
Rozpoczęcie roku szkolnego 2016/2017
- Szczegóły
- Autor: Grzegorz B
Dyrektor Zespołu Szkół nr 5 im. Ignacego Łukasiewicza w Sanoku informuje, rozpoczęcie roku szkolnego 2016/2017 odbędzie się w dniu 1.09.2016r. (czwartek) o godz. 10.00 na sali gimnastycznej,
Msza Święta z okazji rozpoczęcia roku szkolnego odprawiona zostanie o godz. 8.00 w Kościele Parafialnym
w Parafii Przemienienia Pańskiego w Sanoku oraz w kościele pw. Chrystusa Króla
Spotkania z wychowawcami odbędą się po zakończeniu ogólnej części uroczystości zgodnie
z przydziałem podanym w trakcie rozpoczęcia.
Strona 57 z 74