NA ROK SZKOLNY
2024/2025
MISTRZOSTWA SZKOŁY W TENISIE STOŁOWYM
- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Bączar
Dnia 22 października 2012 r. odbyły się Mistrzostwa Szkoły
w Tenisie Stołowym.
Klasyfikacja dziewcząt:
I – Anna Woźny kl.3 LG
II – Wioletta Ryń kl. 3 LG
III – Elżbieta Żmuda kl. 2 LP
Klasyfikacja chłopców:
I – Bartłomiej Sąsiadek kl. 3 LS
II – Kacper Płaziak kl. 3 LS
III – Arkadiusz Mindur
Uczniowie, którzy zajęli trzy pierwsze miejsca zostaną nagrodzeni pamiątkowymi dyplomami, a ponadto będą reprezentować naszą szkołę na zawodach szczebla powiatowego.
Rejonowa Liga Lekkiej Atletyki.
- Szczegóły
- Autor: Grzegorz B
28 września na sanockich Wierchach odbyły się rejonowe zawody ligi lekkoatletycznej szkół ponadgimnazjalnych powiatów: sanockiego, bieszczadzkiego i brzozowskiego. Dziewczęta zespołowo zajęły IV miejsce, a chłopcy VI.
Powiatowe Indywidualne Biegi Przełajowe
- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Bączar
Dnia 4 października na sanockich Błoniach odbyła się powiatowa licealiada
w biegach przełajowych. Naszą szkołę reprezentowali: Karolina Długosz kl. 2Lws, Elżbieta Żmuda kl. 2Lp, Angelika Kocyłowska kl. 2Lp, Sabina Szul kl. 3 Lg, Ania Chabko kl. 3 Lg, Justyna Gazdowicz kl. 1 Tuf, Ewelina Kopczyk kl. 1 W, Dominika Piegdoń kl.1 Tf, Aneta Rużyło kl. 1 Fm, Patrycja Błaszczak kl. 1 Fm, Oliwia Wacławska kl. 1 Tuf, Krzysztof Kieca kl. 3Lw, Hubert Rużyło kl. 3 Lw, Damian Kurek kl. 2 Lp, Marcin Gratkowski kl. 2 Lp, Patryk Stach kl. 2 Lp, Adrian Starościak kl. 2 Lws, Adam Biega kl. 3 Lp, Mateusz Krawiec kl. 1 Fm i Dawid Klimkowicz kl. 1W.
Rewelacyjnie pobiegły dziewczęta. Sabina Szul była druga, Ania Chabko czwarta, Angelika Kocyłowska piąta, a Ela Żmuda szósta i będą one reprezentować szkołę na zawodach wojewódzkich. Najlepszy z chłopców, Damian Kurek był jedenasty.
MISTRZOSTWA SZKOŁY W TENISIE STOŁOWYM
- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Bączar
ODBĘDĄ SIĘ 22 PAŹDZIERNIKA 2012r. (PONIEDZIAŁEK) O GODZ.13.20
NA SALI GIMNASTYCZNEJ.
ZGŁOSZENIA PRZYJMUJĄ NAUCZYCIELE WF
OBOWIĄZUJE STRÓJ SPORTOWY
I WŁASNA RAKIETKA TENISOWA.
Spotkanie pracodawców szkolących pracowników młodocianych
- Szczegóły
- Autor: Grażyna Węgrzyńska
Dyrekcja Zespołu Szkół nr 5 oraz Cech Rzemiosł Różnych w Sanoku Zaprasza na spotkanie pracodawców szkolących pracowników młodocianych, które odbędzie się w dniu 04. 10. 2012r o godz. 10:00 w siedzibie Cechu Rzemiosł Różnych w Sanoku ul. Sobieskiego 16.
Program spotkania
1. Przywitanie zaproszonych gości przez Starszego Cechu Pana Józefa Andrzeja Hajduka.
2. Wystąpienie Dyrektora ZS nr 5 Pani Haliny Dembiczak.
3. „Współodpowiedzialność mistrza w kształceniu pracownika młodocianego - współpraca zakładów pracy ze szkołą” - kierownik szkolenia praktycznego w Zespole Szkół nr 5 w Sanoku Grażyna Węgrzyńska.
4. „Kryteria wymagań na egzaminie czeladniczym, omówienie wyników egzaminu czeladniczego w 2012 roku - Zmiany w nowych programach nauczania” - Dyrektor Izby Rzemieślniczej Pan Józef Lachcik.
5. „Refundacja wynagrodzeń i składek ZUS pracowników młodocianych doświadczenia i wnioski” – przedstawiciel Komendy Wojewódzkiej OHP w Rzeszowie Pani Ewa Ogorzałek , oraz Dyrektor Dariusz Paczosa - CENTRUM EDUKACJI I PRACY MŁODZIEŻY w Krośnie.
6. „Staże - aktualna oferta rynku pracy - potrzeby rynku lokalnego monitoring zawodów” - Dyrektor PUP w Sanoku Zbigniew Daszyk
7. Sprawy różne dyskusja.
Liczymy na zaszczycenie nas swoja obecnością.
Z poważaniem
Grażyna Węgrzyńska
HARMONOGRAM SPOTKAŃ Z RODZICAMI W DNIU 17 WRZEŚNIA 2012
- Szczegóły
- Autor: Grzegorz B
GODZINA 15.30
OGÓLNE SPOTKANIE DLA RODZICÓW UCZNIÓW KLAS III LICEUM PROFILOWANEGO I IV TECHNIKUM – SALA GIMNASTYCZNA
Tematyka spotkania:
Informacja o wynikach i organizacji egzaminu maturalnego i egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe.
Po zakończeniu spotkania w zależności od potrzeb indywidualne spotkania z wychowawcami klas zgodnie z następującym przydziałem
Sala | 104 | 114 | 115 | 116 | 309 | PI |
klasa | III Lp | III Lw | III Lg | III Ls | IV Tb | IV Tf |
GODZINA 16.00
OGÓLNE SPOTKANIE DLA RODZICÓW KLAS PIERWSZYCH - SALA GIMNASTYCZNA
Tematyka spotkania:
Zapoznanie z ofertą edukacyjną szkoły, koncepcją pracy szkoły, ze szkolnym programem wychowawczym i szkolnym programem profilaktyki, zasadami panującymi w szkole, podanie dodatkowych dni wolnych
Przedstawienie programu zajęć wychowanie do życia w rodzinie
Zapoznanie z zasadami oceniania,
Wybory do Rady Rodziców
Po zakończeniu spotkania ogólnego odbędą się spotkania z wychowawcami zgodnie z następującym przydziałem:
Sala | 206 | 209 | 214 | 215 | 216 | 306 |
klasa | 1Tż | 1FM | 1TUF | 1TF | 1TR | 1W |
Przedsiębiorcza Szkoła - Zespół Szkół nr 5 w Sanoku
- Szczegóły
Zespół Szkół nr 5 w Sanoku, jako jedyny w powiecie sanockim, będzie od września 2012 roku realizował projekt „Przedsiębiorcze szkoły”, we współpracy z Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Projekt jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja metod i treści kształcenia - projekty konkursowe.
Głównym celem projektu jest zdobycie przez uczniów szkół ponadgimnazjalnych wiedzy z zakresu ekonomii i przedsiębiorczości przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi dydaktycznych, jakimi są interaktywne gry symulacyjne „Wirtualny Doradca” i „Innowacyjne Przedsiębiorstwo Produkcyjne” oraz kursy e-learningowe.
Czytaj więcej: Przedsiębiorcza Szkoła - Zespół Szkół nr 5 w Sanoku
Dofinansowanie zakupu podręczników - wyprawka szkolna 2012/2013
- Szczegóły
- Autor: Grzegorz B
W związku z projektem rządowego programu pomocy uczniom w roku szkolnym 2012/2013 istnieje możliwość dofinansowania zakupu podręczników uczniom klas
I – szych szkoły ponadgimnazjalnej: technikum, zasadniczej szkoły zawodowej
1. Kryteria otrzymania pomocy:
- ze względu na kryterium dochodowe – jeśli dochód na osobę w rodzinie nie przekracza 351 zł netto*
- bez względu na kryterium dochodowe - uczniowie słabowidzący, niesłyszący, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim oraz uczniowie z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest niepełnosprawność wymieniona wyżej, posiadający orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego uczęszczający w roku szkolnym 2012/2013 do szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych)
2. Dokumenty potrzebne do uzyskania dofinansowania:
- Wniosek.
Rodzice ucznia składają wniosek o dofinansowanie zakupu podręczników do dyrektora szkoły, do której uczeń będzie uczęszczał w roku szkolnym 2012/2013.
- Uzasadnienie.
Do wniosku należy dołączyć uzasadnienie, w którym należy napisać, że zgodnie z Ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, art. 7 pkt. 8, prosimy o pomoc
- kopię orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego,
- zaświadczenie o dochodach.
- Rachunek.
Jak informuje MEN ,,dowodem zakupu podręczników jest faktura VAT wystawiona imiennie na ucznia, rodzica, prawnego opiekuna lub rodzica zastępczego, a także rachunek, paragon lub oświadczenie o zakupie podręczników. W przypadku oświadczenia o zakupie podręczników należy podać informację o rozliczeniu wydatków tylko w ramach omawianego programu''.
3. Dofinansowanie zakupu podręczników wyniesie:
- 352 zł dla uczniów klasy I szkół ponadgimnazjalnych i niepełnosprawnych uczniów szkół ponadgimnazjalnych.
Pieniądze wypłaca, po przedstawieniu dowodu zakupu podręczników :
- burmistrz właściwy ze względu na siedzibę szkoły
Uwaga!
Termin składania wniosków - 10 października 2012 r..
Wzory wniosków dostępne są w sekretariacie szkoły.
Lub do pobrania tutaj:
Formularz I - kliknij
Formularz II - kliknij
Ogłoszenie o rozpoczęciu roku szkolnego
- Szczegóły
- Autor: Grzegorz B
Uroczyste pozpoczęcie roku szkolnego odbędzie się w dniu 3 września o godzinie 9:15 na sali gimnastycznej. Msza Św. na rozpoczęcie roku szkolnego odbędzie się o godzienie 8:00 w Kościele Przemienienia Pańskiego.
Rozpoczęcie roku szkolnego dla słuchaczy klasy II Uzupełniającego Liceum dla Dorosłych środa godzina 15:00
Rozpoczęcie roku szkolnego dla słuchaczy klasy I Liceum Ogólnokształcącego dla Dorosłych - czwartek godzina 15:00
Strona 78 z 78